Friday, July 5, 2019


This is one of my efforts to start blogging again. A friend of mine started a list of prompt words to generate blog post everyday this July 2019. Am a bit late but I'll be start doing it today. No specific genre, just start writing!

Well, this is my birthday month. I'll be doing this for a gift to myself. 31 entries this month. Wish me luck.

So, this is the first entry. A poem that happens to linger in my head that particular moment.


Prompt Word: DOA


+++++++


DOA

Aku takut sekali
Apabila tiba malam
Gelap nan pekat

Sedang aku perlu
Akan secubit cahaya
Bagi memicing peluang

Agar dapat aku
Berpesan-pesan pada sunyi
Panggil kau kembali

Pekik dalam bingit
Paksa kau sedari
Aku ada di sini

Biarkan aku peluk doa
Pada sudut hati ku
Menuntut hati mu

Yan Yahaya
July 1, 2019
23:30

+++++++

#julyblogpostchallenge
#july2019entries
#yanscribes


No comments:

Post a Comment

SUBWAY SANDWICH Sebelum masuk ke kedai, Myra berjanji tidak akan meminta makanan yang berlebihan atau terlalu mahal. Begitulah yang sering...